Tema: Re: parekomenduokit teisinga parketlenciu klijavimo meistra
Autorius: gintasma
Data: 2010-11-08 10:59:04
Ernestas.8-687-164 trys du. Siauliuose, bet vazinejasi. Ne bicelis. Dirba
super. pas mane klijavo dideliam plote, pora menesiu pries klijuojant
stebejo oro dregme, ivertino kiek plesis parketlentes, klijuojant paliko
plysius, jau norejau i galva duot, ale sako pala pala, ramiai. Nu akurat po
menesio kaip styga. pusantru metu praejo, anei tarpelio niekur.
Dirba dviese, vien su parketu koki 20 metu jau. Nesenai gryzo is Vokietijos,
sake 800 kvadratu parketo pily rekonstravo.