Tema: Re: elektros instaliacija
Autorius: eimaz
Data: 2010-11-08 02:11:23
vienam iki dezutes 3m atstumas, man iki dezutes buvo 90m atstumas. neatrodo
kad tai skirtingi skaciai?
vienam Vilmos roztes ok, kitam tai paskutinis sh... taip, kad klausi
visiskos nesamones.
man visas elektros projektas kainavo virs 10k, i kuri iejo 90m elektros
kabelio tiesimas iki dezutes su technika ir paciu kabeliu, elektros
dizainere, laidu ir signalizacijos isvedziojimas, rozetes, automatai, RST
mokestis ir t.t. galiu pasakyt, kas tau siulo uz 3k lt tai yra visiska
nesamone.