Tema: Re: Sildomi lietvamzdziai
Autorius: ZRimaZ
Data: 2010-11-07 22:15:48
OK, sorry- gal neisiskaiciau iki galo. Siaip Kaune nuvaziuok i Elektrenu g.,
salia statybu duonos yra devi/danfoss atstovybe antrame pastato aukste -
pakonsultuos ir duos kontaktus, kur kreiptis. Va, berod sito:
http://maps.lt/map/default.aspx?lang=lt#obj=499629;6086392;Pa%C5%BEym%C4%97tas%20ta%C5%A1kas;&xy=499727,6086386&z=2000&lrs=orthophoto,stops,orthophoto_2010 o
cia:
http://maps.lt/map/default.aspx?lang=lt#obj=496732;6087053;Pa%C5%BEym%C4%97tas%20ta%C5%A1kas;&xy=496807,6087038&z=2000&lrs=orthophoto,stops,orthophoto_2010
yra firma, kuri prekiauja ju kabeliais. Sorry - dabar nei pavadinimu, nei
telefonu neturiu...