Tema: Re: kuo nukalkinti kavinuka?
Autorius: eSSas
Data: 2010-11-06 19:55:39
2010-11-06 19:09, ejs rašė:

> galima detaliau? nes kavos aparato vidurius valau būtent tokiu būdu :)

Grubu tai. Ne kiekvienas plastikas atlaiko be ilgalaikiu pasekmiu. O
metalas tiesiog po truputi tirpsta.

> Problema yra slėgio siurblys, kuris turi būti ypač sandarus arba slėgio
> nelaikys. Citrinos rūgštis arba per silpna (imho), arba reikia
> atitaikyti jos darbinę t-rą. Vieną siurblį jau keičiau, susidarė kalkių
> žiedas ties vidiniu vožtuvu.

Na tai vandeni koki tai grynesni (bent jau Britos ar pan) tokioj
subtilioj technikoj vartot reikia, ar ka tajs.

Citrinos rugstis kalkes tirpina kaitinant, plastikams ir metalo
pavirsiuj bemaz neutrali.

> tai kad nuvaliau ką tik. Apsineša per pusmetį, gal todėl kad per dažnai
> palieku įjungtą.
> Bet pats procesas kiek nedžiugina: NaOH, praplovimas, citrinos rūgštis
> (dėl visą ko), ir vistiek keleto pirmų puodelių skonis kažkoks muiluotas.

Procesas gal ir teisingas, bet NaOH gana rimtai tirpina aliumini. Toki
plovimas indams, kontaktuojantiems su maistu, vartoti vengciau :-)

S.