Tema: Re: drenazinis griovys
Autorius: bzik
Data: 2010-11-05 11:11:33
esmines salygos:
- prasieisi :)
- turesi su kuo praplaut (netikiu, kad is eilinio plovimo aparato be papildomai perkamu priedu bus naudos)
Plius vamzdzio prieziuros iteisinimas ir atsakomybe, nes dabartiniai norai nebutinai taps realybe, kai reiks valyt.
Pats laikinam naudojimui, gatves vandens nukreipimui, kad i kiema nebegtu, buvau paklojes 6,5m d18. Per metus ties istekejimu buvo prinesta keli cm sanasu, kurios gan graziai susitrombave. Kad isplaut, jau reikia rimtos sroves ilgam arba krapstyt mechaniskai.