Tema: Re: REQ Santechniko/Silumininko
Autorius: Zigmas
Data: 2010-11-05 08:19:22
o man reikia santechniko kaune, butas. Reikia nupjauti sena gyvatuka ir
uzdeti nauja, reikia pakeisti tulike ir vonioj(atskiros patalpos)
vandentiekio vamzdzius, kanalizacija. Virtuvej taip pat reikia pakeisti
vamzdyna. Skalbianke buvo virtuvej, tai norim pernesti i vonia, tai reikia
vonioj pajungti skalbianke, taip pat vonioj yra sena vonia, tai norim daryti
dusa, tai irgi reikia pajungti, bet norim statyti ne duso kabina, o islieti
duso slenkscius ir deti grudinta stikla.

Gal kas pasiulys kas kaune koki gera speca.