Tema: Re: sodo namelio sildymas suskystintomis dujomis
Autorius: arulis
Data: 2010-11-03 10:35:55
Edmundas wrote:

> labas.brolis isigijo sodu bendrijoje nameli apie 40kv.namelio sienos per
> dvi
> baltas plytas.lauko sienos ir perdanga apsiltinta  is vidaus per 5cm vata.
> kadangi nori namelyje nuolat gyventi kilo mintis pasistatyt dujini
> katila(ji yra galimybe pigiai isigyti) ir sildytis dujomis is balionu. gal
> kas gali bent apytiksliai pasakyt kiek tu balionu gali reikt per menesi
> laikant apie 17 laipsniu patalpose.

daugmaz galima pamastyti. sildymas i men tarkim gali kainuoti 200-500Lt (cia
is lempos - proto ribos) . suma padalink is balionu kainos - zinosi kiek
per menesi balionu reikia. man atrodo problema - uzsiknisimas su balionu
keitimais. gal tada oro kondicionierius? - 50% sildymo sezono tikrai
pasiteisins