Tema: Re: REQ:Karsto oro ventiliatorius
Autorius: gintasma
Data: 2010-11-02 22:03:49
Visai ne specas tu reikalu, bet man irgi aktualus reikalas, tai man patare
statyti i tas angas kur normaliai nepracirkuliuoja siltas oras,
ishtraukianti varikliuka (kuris nebijo karscio), o ne pucianti nuo zidinio.
Sako labai gerai tam tinka is senos skalbimo masinos/dziovykles. Jau radau
toki egzemplioriu kas turi, tik niekaip neparsivezu.