Tema: Re: dar kartą stogo šiltinimas
Autorius: ab
Data: 2010-10-29 10:22:10
Tai tokiu atveju kas kiek cm sukasi profiliai, kad būtų gerai ir GKP
plokštėms ir vatai? Nes man čia kažkaip nebesusiskaičiuoja...

Tarkim profiliai dedami skersai gegnių. Pagal rekomendacijas būtų gerai,
kad dėtume kas 40 cm. Tai į tokius tarpus vata dedasi tik 40+4+4=48
pločio (čia jei profilio plotis 8cm). Nebent jau visai nebekreipti
dėmesio į tarpus ir dėti vatą ten taip, kaip susideda...