Tema: Re: Elektrines orkaites pajungimas
Autorius: T:\)
Data: 2010-10-29 09:52:20
sudo visur pasitaiko (pats buvua ant tokiu uzsiroves kinietiskuose sviestuvuose), bet tai nereiskia, kad vietoje wago nenusipirksi vago jungties.
O siaip uzverziamos jungtys yra elektros skaitikliais, automatukuose, rozetese, jungkliuose, prie sviestuvu, vyrikliu pajungimuose ir visoje kitoje instaliacijoje. Jei jau butu taip nepatikima, tai gal kazka keistu?

T:)