Tema: Re: LCD ileisti i siena
Autorius: Ginthus
Data: 2010-10-29 08:52:15
Nesinervuok taip. pripazink - bajeris gavosi visai neblogas :)
Instrukcijose zinoma nieko panasaus nerasim, tad belieka pasikliauti sveika nuovoka ir paziureti kas darosi is galines teliko puses. Pas mane pvz. virsuje yra groteles per visa ploti ir kokiu 10cm i auksti. taigi sveikas protas kuzda, kad is virsaus palikus 10cm tarpa ventiliacija tikrai nenukentes. Del sventos ramybes dar daryciau nisos virsutine sienele ne horizontalia, o paversta 45 laipsniu kampu, kad maksimaliai sumazinti bet kokius trukdzius siltam orui isstumti pati save is nisos.