Tema: Re: Skubiai - virtuves iranga
Autorius: gintasma
Data: 2010-10-27 10:00:49
Nu laba diena standartiniai. Niuansu dafiga.
Kai dariau baldus, meistrams tik pasakiau tikslius modelius ka esu
uzsisakes, tai susirado situ daiktu montavimo katalogus, patys susiskaiciavo
kur ir ka daryt.
Jei butu pagal tipo "standartinius" ismatavimus dare, buciau savo garnika i
garaza turejes kabint. Teko net baldu dizaina pakeist pagal garintuvo
valdymo specifika.
Jei ne shudmeistriai baldus darys, tai ir be technikos teisingai
suprojektuos.