Tema: Re: dregmes surinktuvas
Autorius: Guliu Rukau
Data: 2010-10-23 20:08:10
vienas zmogus per valanda isskiria 100 gr vandens, cia vieno rusisko saito
duomenimis, ten siaip apie polistirola rase, koks jis blogas :)
nu tai galima daryti isvadas koki jis ten vandeni trauke, nebent negyvenamas
butas buvo.
o siaip sakau, sildymas ir geras vedinimas. dregmes surinktuvas traukia
dregme is oro, jeigu nesildysi, tos dregmes i ora niekas negarins, o jeigu
dregme yra ore, tai ja galima pasalinti vedinant, kuo uz lango salciau tuo
sausesnis oras, prie -15, jeigu neklystu, seniai XD diagrama akyse maciau,
oras buna absoliuciai sausas.
zinoma galima bandyti, bent moralinis pasiteisinimas bus, jeigu nepavyks, nu
viska isbandziau :D