Tema: Re: perforatorius
Autorius: Ostapas
Data: 2010-10-22 16:58:47

Imho vienintelis būdas juos priverst - atimt įrankį ir liept įsigyt savo. Tada gal pradės tausot. baigsis tampymai už laido po visą namą ir gręžimai per perdengimo plokštę (storiausioj vietoj, aišku, ten kur plokštė pilna) su 32mm grąžtu...
nu bet bent jau pas mane savų įrankių neturėjimas aptariamas derinant atsiskaitymo sąlygas :)