Tema: Re: grindinis sildymas (Kb)
Autorius: aiva
Data: 2010-10-22 11:30:47
Talpa 800l. Talpoje dirba dvi zonos.
Virutine zona palaikoma +40, sildoma dujinio katilo, katila jungia backoje
esantis temperaturinis daviklis. Is jos naturalia tekme (samatiok) sildosi
100l greitaeigis boileriukas. Kasdieniam vartojimui tokios temperaturos ir
boilerio talpos uztenka.  "Smuginiam" poreikiui (pas mus zalingas iprotis
visiems sekmadieni popietu voniose pasikaitinti :) ) sukam dujinio katilo
davikli +60 (tuo paciu ir profilaktika pries bakterijas, butent toki kas
savaitini uzkaitinima iki +60 vokieciai rekomenduoja kaip geriausiai
veikianti). Ant boilerio samatioko sakos pastatytas siurbliukas, kuris
isijungia kritus temperaturai boileryje zemiau nustatytos.  Visa si zona
vaikia kaip "papildomas boileris", is kurio esant +60 laipsniu temperaturai
ir pajungus siurbliuka su 100l boileriu vienu metu galima naudotis 2 voniom
(kiek pas mus ir yra). Papildomas tokio "dizaino" pliusas yra gerokai
didesne buitinio karsto vandens apytaka nei butu dideles talpos boileryje,
kas vel yra gerai sanitariniu poziuriu.
Is sios zonos taip pat eina du gyvatukai i vonias. Reguliuojasi RTL'ais.
Pratekantys vandens kiekiai mazi. Papildomas siurblys nestatytas. Gryzimas
pajungtas i sildomu grindu kolektoriu, tai pasiurbia kiek reikia tas patas
grindu siurblys. Standartiskai RTL'ai pasukti ant to paties +20, kaip ir
sildomos grindys, gyvatukai buna drungni. Paduodamas karstas vanduo labai
gerai esant poreikiui greitai pakelti oro temperatura vonioje.
Apatine backos dalis skirta  ziemos sezonui grindu sildymui. Sita vasara bus
konstrojuomas SS, kuris turetu patenkinti apie 70 proc. sildymo poreikio.
Jis zemose temperaturose (grazins +30 - 35) ir tik tada, kai bus is kur ta
siluma imti ir COP'as eis ne maziau 3. SS "surinkines" is ventiliacijos
ismetamo oro ir aplink pamata apvesto vamzdzio. Pamaisymas is virsutines
dalies (griztamo is boilerio) padarytas kompnesuoti trukstamam 30 proc.
saltomis dienomis. Pasiurbimas is boilerio griztamo sprendzia dar du
dalykus - boileris gauna kasciausia vandeni ir papildoma pagalba
"samatiokui". Kol nera SS apatine dalis stovi +20 ir pasisiurbiama is
virsaus kiek reikia.
Jei pakaks entuziazmo po SS padarymo ir dar priklausomia nuo to, kaip kainos
nusistoves, apatineje dalyje yra gyvatukas saules kolektoriaus pajungimui.

aiva