Tema: Re: Betoninės čerpės - kokia firma?
Autorius: Pavidalas
Data: 2010-10-21 14:00:03
turiu patirties su Euronitu - atrodo labai geras kainos ir kokybes santykis,
BET labai sudetinga su pristatymu, nes jos is tikruju yra lenkiskos po
Eternito kazkokia "globa", o eternitas labiau siferiu suinteresuotas
prekiauti tai matyt todel labai nesklandziai vyksta cerpiu pristatymas is
gamyklos (berods Gdansko) - labai daug sudauzytu, kazkas butinai pamirstama
sukomplektuot, papildomu uzsakymu laukiau po 3 savaites (kamineli vis
pamirsdavo). tiek ziniu. bet galu gale stogas man labai patinka.