Tema: Re: kaip uztaisyti tarpa tarp medines sienos ir apmurijimo
Autorius: aiva
Data: 2010-10-22 11:48:08
senam apmuryta rastinukui i ta tarpa prikisau putplascio, pripuciau
makrofleksu, kad laikytusi ir kalkiniu skiediniu ant plytos ir to putplascio
padariau angokrascius iki pat lango remo (sieks tiek nuozulnius, tai ant
puplascio gavosi storokai uzkresta, o prie plytos krasto kai kur nugremzta
tiek, kad plyta tik dengiama). Puplasti kaisiojau todel, kad namas buvo
nesvietiskai kreivas - vienur plyta priskaldyta, kitur tarpas 5 cm.
10 metu jau, pries rasydama nuejau paziureti - nuo lango remo atsoke (kaip
ir visada tinkas nuo medzio), bet kitokiu trukimu ar defektu nera.
aiva