Tema: Re: Galios didinimas - ar verta imt trifaze?
Autorius: Donatas
Data: 2010-10-20 19:18:57
O man iskiles toks klausimas. Jei i viena patalpa atvedamos kelios fazes
(>1), tai ta patalpa tampa didesnio pavojingumo , nes skirtingi prietaisai
(boileris ir skalbianke arba saldytuvas ir virykle)gali tureti  skirtingas
fazes,o tarp ju jau nebe 220V...  tai kaip reikia protingai isskirstyti,
sugrupuoti ir subalansuoti, nes dazniausiai viskas koncentruojasi i virtuve
ir katiline ...