Tema: Re: paskola būstui
Autorius: Mantas
Data: 2010-10-20 16:01:57
Labas,
kai as rinkausi pries metus, tai galu gale pasirinkau DnB Nord.
Kadangi esu senas ju klientas, tai salygas gavau geras,o dabar imdamas
papildomai gavau dar geresnes...
dar labai geros salygos buvo Nordea...
Swedbankas-nieko gero nepasiule.

o paskolu brokeriai suteiks bendra informacija ir uzrodys pas ka tiesiai
eiti, pas ka siuo metu geriausi pasiulymai. (uz sia paslauga ima gal 100lt).
Neturint laiko po bankus vaikscioti - tai yra geras sprendimas, bet butinai
reikia ir su savo banku pakalbeti, kartais kaip esamiems klientams pasiulo
isskirtines salygas, ko paskolu brokeriai nezino.

Sekmes ;-)