Tema: Re: langai
Autorius: Arvis
Data: 2010-10-19 22:53:57
2. imk profili Rehau geneo. vienareiksmiskai.
3. skonio reikalas, ale balti viduj..... na zr. sakinio pradzia. beje
nelabai praktiska balti, apsitepa per n metu, o ir pradzioj sudinai atrodo.
bet cia jau $ klausimas i pirma vieta lenda.
4. tilps 44mm paketas, pvz 4-18-4-14-4
5. nzn
o 1. kas buvo?

A.