Tema: Re: Kas uzsiimate odiniu baldu prekyba?
Autorius: gintasma
Data: 2010-10-19 16:45:14
Galvoju, kad gal ne visai tiksliai suformulavau klausima: Is tikro tiksliai
zinau kokio modelio is kokio gamintojo noriu, bet noriu geresnes kainos, nei
dabar man siulo viena lietuviska kontora. Manau, kad cia man reiketu
ieshkoti lenkishku pardavyklu, ir ten nudereti norima suma, bei ant zloto
kurso ishlosht. Tai klausimas butu toks: gal galite kas mestelti linku ar
pavadinimu didesniu lenkijos salonu, kuriuose prekiauja odiniais baldais.

Dekingas.