Tema: Re: Gipskartonio apdaila ir dazymas
Autorius: Hanis
Data: 2010-10-19 09:44:41
ir dar pamirsau paminet reikia stebet siuliu uzglaistyma, kad nebutu susedes
glaistas, nes kai nudazysit siena ir bus bent kiek susedes glaistas matysis
sujungimo vietos, patikrinimui ar gerai uzglaistyti tarpai pasiimk nauja
spaklente ilgesne ir pridek staciu kampu ant vidurio siules jei matysis
tarpas didesnis, reiskia ir nudazius pasisukus atitinkamu kamu matysis
jungimas, siaip maziau atsakingi meistrai nesivargina perdaug uztepa pora
kartu, kartais nevisada kokybiskai ir sako vsio gerai:) Siules reikia
tikrint taip pat nuosirdziai, nes man kaip priekabiam zmogui ner labai
malonu kad sumoki pinigus ir paskui matosi jungimo vietos-kur nekur susedes
glaistas ant siuliu.Ir siaip pasiimk sviestuva ir pavaiksciok pasilenkes 1m
nuo zemes, nes daugiausia stangiasi padaryt kad gerai butu akiu lygyje, taip
pat ir jei labai aktos lubos reiktu virsu patikrint, nes ten buna irgi
maziau ziurima, jei zumeta balta spalva gal ir nesimato, bet jei noresi
persitazyt kita gali irgi islist nemaloniu siurprizu:)