Tema: Re: Blomberg ar Candy?
Autorius: DDD
Data: 2010-10-20 16:25:39
taip Blomberg yra turku, gali buti kad tiems patiems priklauso kaip ir Beko.
Bet nereikia galvoti kad jie vokiska marke "su vardu" nusipirko tik siaip
sau, pirkejams mulkint. As manau, tiesiog tam, kad atskirt skirtingos
klases, skirtingiems pirkejams adresuotus gaminius. Panasiai daro ir kiti,
tiek patys Zanussi-Electrolux-AEG ir t.t.
Blomerg pagal kainos ir kokybes santyki labai neblogos prekes, mano nuomone,
nera ka lygint su Beko. Taikomos naujausios technologijos, ypac energijos
taupyme. Pvz. kai reikejo A klases skalbiniu dziovykles, tai uz protinga
kaina nebuvo net is ko daugiau rinktis - visokie bosch, aeg kainavo vos ne
stuka daugiau, o elektros suvalgo dvigubai daugiau...
dar turiu skalbykle, indaplove - viskas tik A klases. Neturiu nusiskundimu.
Saldytuvines patirties neturiu.
--
DDD