Tema: Re: Vamzdynu izoliavimas katilineje
Autorius: Nikonis
Data: 2010-10-16 11:02:37
pries kokius 3 metus sildziau katiline pustu polietilenu, darbas ne joks ten
porno, paprasta, greita ir efektyvu, bet jei vel reiketu sildyti, tai si
kart rinkciausi akmens vatos kevalus, nes pustas polietilenas lydosi ant
vamzdzio, matyt buvo atveju, kad vamzdziai pakaito iki ~100 laipsniu ir
prisilyde....