Tema: Re: Gipso kartono siuliu uzglaistymas
Autorius: No name
Data: 2010-10-15 09:32:15
vizualiai manau bus ok, jei ne, tai cia jau atskiras tarkavimas :) o
pusmecio laukt nesinori, nes paskui reiks gaudyt veja laukuose...
siaip is principo idomu ar si medziaga yra tinkama tokiems darbams ir jei
ne, tai kokios galimos pasekmes.

gipskartonio sluoksnis vienas, bet jis dedamas ant muriniu sienu (vienur
klijuojamas, kitur profiliuojamas, bei kapinamas ant lubu)