Tema: Re: Viessmann katilų profilaktika
Autorius: Aurimas
Data: 2010-10-14 14:03:49
dar prie to paties, ar nuo katilo priklauso dujų sunaudojimo kiekis? Imho jei katilas šustresnis tai mažiau, jei ne toks šūstras tai daugiau dujų jams? Aš suprantu, kad jei užsuksi daug  šilumos tai joks katilas nesutaupys tau dujų, bet... sakykim laikant apie 20 - 21 laipsnį 180 kv.m daba sunaudoja 400 450 kub dujų su karšto vandens pašildymu? Normalu? Namas užsandarintas ir apšildytas tvarkingai. Ir dar viena problema, kurią ruošiuosi spręsti yra karšto vandens pašildymas dujomis, kažkaip šiuo metu bėda ta, kad labai ilgai neatbėga karštas vanduo, iš pradžių atbėga drugnas, po to atšąla ir po to pradeda lėtai kaisti. Pats šitoje srityje ne daug ką te išmanau, todėl šiaip įdomios jūsų nuomonės ir pamąstymai šiais klausimais.
Ačiū iš anksto.