Tema: Re: CFL, isidegancios greiciau
Autorius: saimhe
Data: 2010-10-13 21:25:05
> mano atradimas yra tai, kad vietoj sudaužytos "taupiosios" kolbos primontavus standartinę CFL
> (http://www.mazgas.lt/pk/lempos/kompaktines-liuminescencines/pl-c)
> šios įsižiebia tikrai be laginimo.

  Dėkui už priminimą. Nenorint pirkti elektroninio balasto, visai nebloga išeitis.
  Mielai pereičiau prie vamzdinių lempų, tik šviestuvų pasirinkimas apgailėtinas.
Į pirmą pasitaikiusį senobinį šviestuvą su kaitrinėmis šitų (su G24 cokoliu)
nesumontuosi. O juk pradžiai tereikėtų pakankamo pasirinkimo lizdų, kurie
išoriškai nesiskiria nuo E27, viduje turi G24 ir dar galbūt papildomą
fiksatorių. Vietos elektronikai dažniausiai atsirastų.

--
  saimhe