Tema: Re: Pelesis..
Autorius: Dar321
Data: 2010-10-09 17:39:35
Pas mane ta pati bėda... Tik ką apdirbau pelyjančias vietas su šiuo birzgalu - http://www.danushis.lt/lt/Produktai.html?article=99 ir moment chlorkė suėdė palėsį. Dabar namuos liko tik kvapelis kaip sovietmečio baseine... :)
Anksčiau esu bandęs kelių rūšių antipelėsinius preparatus be chlorkės - totalus pinigų išmetimas... :(

Pagarbiai,
Darius