Tema: Re: Req: šildymo reguliatoriaus instrukcijos
Autorius: AurimasB
Data: 2010-10-08 13:32:43
žodžiu nusiėmiau ta pavarą, vožtuvas spaudosi, bet gana sunkiai, bet tolygiai matyt taip turi būt..
nuėmęs pavarą pareguliavau temperatūrą iš pavaros jokios reakcijos (gal palaukiau apie pora min. gal reikai daugiau laiko kol ji sureaguoją į reguliavimus).. gal pati pavara sugedo ir užstrigo toje padėtyje.. kolkas uždėjau pasukau pavaros korpusą kitu kampu na girdisi kaip sumažėjo srautas per vožtūvą.. vakare pažiūrėsiu kokios temp nusistovėjo..