Tema: Re: del grindu laminato ant sildomu grindu
Autorius: bzik
Data: 2010-10-08 09:41:15
netiesa. Suneriamas laminatas isvis neklijuojamas, o ji klijuoja nevykelia meistrai, nesugebantys tinkamai paklot dangos. 3m ant sildomu grindu jei ir atsirado koks plyselis, tai pavieniai atvejai, kuriu reikia specialiai ieskot.

Kiekviena danga turi savo pliusu ir minusu, kai kam yra idejiniai pasirinkimo apribojimai. Man aukstas atsparumas trinciai yra svarbiau, todel imtas laminatas uz parketlenciu kaina.