Tema: Re: del kieto kuro sildymo sistemos irengimo
Autorius: T:\)
Data: 2010-10-07 15:11:01
nu tai kurioje dalyje as neteisus, kad iki -5 uzteks kondishino? As gi nesakau, kad kondishinas negales sildyti ir prie -15 ir nesakau uzteks jo ar ne, nes visu pirma nezinau kokios bukles tas namas, kokio galingumo kondishinas bus, iki kokios max t-ros lauke jis gali sildyti, ir koks jo naudingumas pvz prie -15. Juk pvz gali buti, kad prie +5 copas bus 5, prie nulio -kokie 4.5, o prie -5 liks koks 3.5, o prie -15 ziurek jau bus 1 :)  O ir pats cop skiaris nuo kondiko sustrumo.
Bet is esmes palaikau kombinacija krosnele + kondikas.

T:)