Tema: Re: Katilines aprisimas ir boileris - problemele...
Autorius: Evaldas
Data: 2010-10-05 18:35:05
Čia yra nuoseklaus boilerio prijungimo minusas apie kurį ką tik šnekėta AMB temoje.
Atbulinis vožtuvas čia padėtų, bet tik plunksninis atbulinis vožtuvas, o jis turi būti montuojamas idealiai horizontaliai. Jei yra tokia vieta prie katilo tai OK. Bet aš gal perdaryčiau boilerio prijungimą taip kaip dauguma daro.