Tema: Re: duju ivedimas - ar TAIP gali buti??
Autorius: ejs
Data: 2010-10-04 18:05:37
2010.10.04 18:05, T:) rašė:
> man tai po pasiuntimo nx, kiltu mintis o kam man jie reikalingi. Jei
> duju vamzdis yra, kraniukas yra, nusiperku kondensacini katila ir
> pasijungiu ji (na gal ne pats, bet pasisamdzius kas stato dujinius
> katilus). Na gerai, nebus projekto, atestatu, sertifikatu ir kitos
> beleberdos, bet kas butu uz tai? Dujininkai atsisakytu priimti
> pinigus uz sunaudotas dujas ar kaip?

Skaitiklio debitas skiriasi. Ir tuo remiantis jie gali sugalvoti kad esi
jiems kažkiek nemažai skolingas.
Turėjau tokią situaciją. Inventorinėje byloje šildymas nurodytas
dujinis, bet sutartis - tik viryklei. Atėjo skaitiklio tikrintuvai ir
liko nepatenkinti pakabintu katilu. Teko išleisti pinigą projektui, po
ko jie pakeitė dalį įvadinio vamzdyno ir skaitiklį.

--
ejs