Tema: Re: Daugiabuciu renovacijos kaina
Autorius: Dar321
Data: 2010-10-06 22:12:38
5 laiptinių 9-aukštis. Apšiltintas namas ir stogas, įstiklinti ir apšiltinti VISI balkonai bei lodžijos, išdažytos laiptinės, skalbinių džiovyklos ir sutvarkytos ten grindys, renovuota visa šildymo sistema rusy ir laiptinėse pakeisti radiatoriai. Visas veiksmas truko ~4 metus. 3k. butui tai kaštavo ~14.000 (mokant iškart) + tiek pat kompensavo valstybė (dar kai buvo kompensuojama 50%). Praėjusią žiemą už šildymą mokėjo max 200 per mėn. 9 aukšte temperatūra 22-23 C. Vasarą per patį šutą tam pačiam 9 aukšte temperatūra daugiau 28 nepakilo, kai gretimam name (nerenovuotam) pas draugę irgi 9 aukšte buvo pakilę net iki 41 C.

Pagarbiai,
Darius