Tema: Re: kb! Egzpertu nuomones del zidinio
Autorius: 2ju
Data: 2010-10-04 13:47:02
nesu zidiniu ekspertas, ale:

virs kapsules nedarai kameros?

apatine dali mano meistras visuomet lieja vientisa ant blokeliu. gaunasi vientisas pagrindas, kas atrodo tvirciau ir rimciau, nei samot. plytos ant kampuociu.

pasirinkto zidinio instrukcijoj rasi visus minimum atstumus ir is kur turi buti kaip apdeta, kad atitiktu priesgaisrinius ir garantinius reikalavimus. Bent dovre, jotul'o knygutese tikrai buna surasyta tai.

pravala butinai daryk. priesingoj pusej paprastai statoma