Tema: Re: Koks turi buti greztiniu pamatu diametras??
Autorius: nexus
Data: 2009-03-21 16:44:29
kaip ir raisiau anksciau gali but taip, kad isgrezus skyles betona reiks
iskart pilt del aukstu gruntiniu vandenu
gali but taip, kad teks laukt vasaros, kol pradzius gerokai
taip buvo mano atveju salia Romainiu
jei samdysi meistrus pac nestebesi padarys taip kaip bus pagal situacija

jiems bile padaryt ir saibas gaut ypac krizes laikais :(