Tema: Re: Gal kas turite pasistate vejo ar saules jegaines?
Autorius: Makintoshas
Data: 2009-03-21 13:44:44
EKOKODO pamirsau paklaust del COP. 2,9 sakot Thermios. be abejo, tik
nereikia suabsoliutinti. tai cia tikriausiai gal prie W50? Norit
pasakyti jusu Ochsneris musa kokius 5,5 prie W35?? Butu stebuklai.
Laikrasciai apie tai rasytu.
ne visi gamintojai nurodo visas salygas. jus tai kuo pukiausiai zinot.