Tema: Re: Saules kolektoriu pajungimas
Autorius: T:\)
Data: 2009-03-20 09:18:46
apie atsipirkima mes jau diskutavome. Kiek pamenu rezultatus (bent jau mano atveju) tai atsipirkimas geriausiu atveju apie 7-10 metu. Nebent turi koki baseina, kuri vasara sildai. Realiai tai be 10 metu nelabai tiketinas atsipirkimas. Atsizvelgiant, kad po 10 metu gali jau reikalauti kokiu remontu, tai investicijos atsiperkamumas dar labiau darosi abejotinas.
Neabejotinas pliusas - moralinis pasitenkinimas, kad turi silta vandeni nemokamai (neskaitant, kad pries tai isliedai 10 klt jam).

T:)