Tema: Re: Kiek si sezona atsiejo sildymas malkomis?
Autorius: JG
Data: 2009-03-19 14:38:19
mano tevu namas 140kv.m. sildomas plotas 100kv.m. ir kai lauke nera salciau
nei -15 laipsniai tikrai uztenka 20kg o temperatura buna +-20 laipsniu

"liaulius" <dziedas@inbox.lt> wrote in message
Aisku nesinori abejoti zmoniu pateiktais duomenimis, bet apie 20 kg berziniu
malku parai apsildyti 135 kvadratiniu metru nama skamba nelabai realiai.
Kokio sausumo jos bebutu

As turiu 220kv. Apie 160 sildomo ploto, is ju apie 80 sildomos grindys,
boileris 150 litru
Su salyga, kad gyvenu vienas, tai priklausomai nuo patalpu naudojimo
palaikiau 18-20 laipsniu temperatura. Kurenau su kokiom 6 valandu pertraukom
per para.
Nuo spalio iki dabar sunaudojau 3 tonas medzio drozliu briketu ir pamaisymui
apie 3 kub.m. malku. Dar pora kubu malku nepamaisytu.

O siaip jau trecio sezono patirtis - mano poreikiams reiketu apie 2-2.5
kub.m maisytu (pagrinde pusis) malku. Grynai berzinem ar azuolinem dar
nebandziau
O vien briketu manau reiketu apie 5 tonu sezonui.

Nu vistiek pigu :)