Tema: Re: pirtis mūriniame pastate
Autorius: Rokas
Data: 2009-03-19 09:35:59
Del ventiliacijos butinumo tikrai pritariu. Reik nepamirsht,kad karshtas
oras retesnis, todel jo reikia daugiau arba grynesnio. Teko ne karta namuose
yrengtose pirtyse but, kur kvepuoti nera kuo. Pasedejus tokiose pirtyse
shirdele dauzytis pradeda, bet ne nuo karshcio, o nuo oro trukumo
"aspsineshi". Idealiausia, kai oro paemimas yra po peciuku, o padavimas
virsh. Tadu susiformuoja "teisinga" konvekcija. Kitaip nei Minejo kaliega
Pablas, pirtyje ji neishvengiama - oras juk turi "maishytis". Formuojant ta
"teisinga" konvekcija reik atsimint tai, kad karshtas oras kyla aukshtyn, o
atveses zemyn leidziasi - susiformuoja konvekcijos ratas. O kadangi pirteles
buna mazos, o temperaturu skirtumai dideli (be to, oras buna dregnas, ko
pasekoje shilumos mainai dar pasparteja) ten oro judejimas labiau jauciamas.
Formuojant ta rata reik ziuret, kad nesigautu erdviu su nejudanciu oru.
Rimtose teisingose pirtyse teko matyt prie lubu pritvirtintus apie 10 cm
balkelius konvekcijos krypciai pakoreguot.