Tema: Re: senos laciugos griovimas
Autorius: Rokas
Data: 2009-03-18 15:04:38
A vat reikejo pasiziuret ar ant tvoros pakabinta spyna tikrai vartus
uzrakina :) Zinau y kuria greiciausiai vezei, ten darbo metu dabar nieko
nevezu - priziuretoja bobulyte man agresija kelia. Cia ish serijos kai
visishki padugnes susireikshmina iki bajoru. Turejau problemu ir su baldais
(nors buvo tvarkingai ishardyti) ir su padangom (tada pasakiau kad jei
nepriimi, tai palauksiu kol baigsi darba, tadu prie vartu sumesi - pati
susiridensi) ir dar kelis kart pas ja dantis sukandes vaziavau. Buvo kad net
jau pasipiktinama laishka berashantis ant tos bobutes shvarai pradejes
rashyt, ale suminkshtejo shirdis...
P.S. Kai vezi ka y ta aikshtele (aleksote), reik ziuret, kad chlamo ant
sargo shuns neuzmestum: yra ten toks brisius, vienakart vos lovos ciuzinio
neuzmeciau :)