Tema: Re: Vejo/saules jegaines
Autorius: m
Data: 2009-03-16 21:20:35
Tikrai neiseit pamaitint kilovatiniu irenginiu. bet... virduli galima
statyt ant dujines, skalbyklei vandeni paduot iskart karsta ir pan. Jei
tik iseina susitaikyt su daugybes patogumu netekimu visam likusiam
gyvenimui - galima ir veja su saule vietoj elektros monopolio... kaip
balanos gadynej... Bet bent jau moraline satisfakcija garantuota :-)