Tema: Re: Medines pirties grindys
Autorius: kg
Data: 2009-03-16 13:13:16
labai sunkiai suderinamas reikalas
medines gausiai laistomos, kad vanduo nepridarytu zalos, turi buti labai
gerai ventiliuojamos
jeigu labai gerai ventiliuojamos bus - shiltos vejuota shalata zhiema nebus
nebent turi pigios energijos ir gali daryt shildomas

pas mane medines
nuo grunto jos kokiu 40cm atstumu
pamatas tik tarpuose, tarp sheshiu poliu, laisvai sukrauti akmenys
lentos pachios papraschiausios dvigubo pjovimo
tarp lentu 3-5 mm tarpai
lentas sukau medvarschiais ish virshaus, kad reikalui esant galima butu
atsukt ir pakoreguot tarpus (po pirmu maudymusi ishaishkejo ir  kazhkiek
persukau)
pageidautina suformuot nuolydi i vidu nors minimalu
kai daug laistomasi, o tarpeliai turi savybe uzhsikimsht kazhkiek, vanduo
mirkys ir sienas rastines

shaltos, kaip minejau, pas mane buna tik kai minusas ir stiprus vejas
zhinoma apskritai shilumos nuostoliai padideja
bet ash labai patenkitas tokiomis grindimis savo pirtyje - vaikshtau basas
kiekviena kart ir megaujuosi :)

jei ish kauno ar prie - gali ir gyvai atvazhiuot pasizhiuret

kg