Tema: Re: Tfu tfu kad nereiktu pamatyt namie
Autorius: Resolut
Data: 2010-09-30 22:41:00
Nu gal numatyta. Varo aukstyn, link lubu.  Ten nebent dvasia isleista
skraido. Be to, manau kad didziausia pjaunamoji jega yra keliasdesimt cm nuo
agregato -veliau slopsta geometrine progresija. Ir, kaip suprantu, skirta
gesinti tokiems gaisrams, kur vidun nieks nebesirysta eiti - temperatura
400- 600 C. Ten kaip ir neturetu zmoniu likti.

O del darzelinuku lygio www, tai jo... Taupieji lietuviai ,matyt. Jutubej
neblogu yra filmuku su cobra.