Tema: Re: Savaime issilyginantis sluoksnis
Autorius: Saavaas
Data: 2010-09-30 17:05:57
Aciu,

jau biski ant kelio uzvedei :)
Ant  virsaus planuojama kamstis arba pvc danga, tada pavirsius turetu buti
ganetinai lygus, del gipsniu jau issiakinau, ir pritariu, kad su jais geriau
neprasidet. O apie yaptingas salygas - ju kai pir nera, nros:
pavirsius turi buti lygus, sluoksnis tur buti nestoras ir tvirtas
(patikimas) kad po metu kitu nereiktu galvot per nauja, ir zinoma padori
kaina, nors kartais geriau netaupyti, tai ir siuo atveju, norisi geri
patikimo produkto.
Idomu kokie tie savi pliusai ir minusai, vat jie labiausiai mane ir domina,
gal galima placiau, arba kur rasti info ;)