Tema: Re: Lauko durys
Autorius: Kuujis@work
Data: 2010-09-30 12:34:43
~1000lt už kvadratinį metrą * 1.953 ~=2k + įstatymo darbai ~200lt buvo tai
ką aš radau ir ties kuo apsistojau. Ydomu ar tai realu ar galima rasti
geresnį kokybės-kainos santykį, nes pvz šių veikėjų
http://www.langaimediniai.lt/content/view/23/50/lang,lt/ kainos 2x mažesnės?
Tiesa čia "balkono" durys o aš ne egzpertas kad vertint kainos pagrįstumą :)