Tema: Re: virtuves baldai
Autorius: gintasma
Data: 2010-09-29 10:43:05
Intro ne apie statybas, bet i tema: Kaip kazkada Borisovas interviu dave, ir
pasakojo kaip sumaste pirkti lektuva. Apziurejo, pradejo klausineti apie
kuro sanaudas ir kt. Tada konsultantas jam sako: "Matau, jog esate dar
nepasiruoshes pirkti lektuva".

Tai vat, yra kam atrodo, jog nera logikos pirkti medinius langus ar baldus,
o yra kam nekyla net klausimo ta tema, ir gali nesuprasti kodel reikia
pirkti plastikinius, o ne medinius. Ir ne visada cia nugali argumentai. Jei
pirkinys tau teikia malonuma, ir tas malonumas santykinai nedaug daugiau
kainuoja uzh "sherpotreba", kodel gi nepirkti.
Sakyciau netgi kodel daug kas ziuri koks variklis masinai po kapotu, gi
nesimato jo, o ir greiciai ridoti, nepanaudosi turimos galios, bet kai kam
tai esminis dalykas. Kaip ir beprasmiska gincytis del religijo: tipo tu esi
durnas, kam tiketi Kristu, jei gali tiketi Buda.
Manau nereikia sita tema daugiau fleimo, kad cia nerimti ar ne tokie
argumentai, tiesiog priimkim, kad vieniems zmonems reikia vienokiu daiktu,
kitiems kitokiu. Skaitau kad abu esam teisus: tu noredamas plastikiniu
langu, as - noredamas mediniu.