Tema: Re: termostatas el radijatoriui
Autorius: Arvis
Data: 2010-09-28 21:24:29
nesakysiu kad visuose, bet normaliai padarytuose termoreguliatorius reaguoja
i patalpos temperatura - t.y. per jo davikli cirkuliuoja patalpos oras.
aisku su tam tikru priartejimu, nes salia vis viena silciau. aisku
paranojikam tai netinka ir jiem reikia papildomo kontrolinio devaiso prie
devaiso
jei kas dar nezino kaip nustatyti pageidaujama radiatoriaus palaikoma
temperatura - skaitykit letai:
ijungi ant maksimumo, lauki kol patalpa prisils iki pageidaujamos
temperaturos (gali apsikabines termometra dabot) ir kai tai nutiks - suki
rankenele letai kairen kol suveiks termoreguliatoriaus daviklis. nuo sio
momento radiatorius palaikys tokia temperatura kokia uzsakei. na cia
teorija, praktikoje gi langu/ duru varstymas, zmoniu bezdejimas ir kiti
veiksniai aisku tures itakos :)

A.