Tema: Re: Energiją taupanti lemputė blyksi
Autorius: Sail
Data: 2010-09-27 16:06:05
Teoriskai - nusitrenkt gali, jei nuotekis buna. Pvz skalbiankes sildymo
elementas skyletas ir korpusas jos po itampa, o tu viena ranka uz jos, kita
uz izemintos vonios.
Apsaugai nuo tokiu fokusu deda nuotekio reles. Jei gera instaliacija, tai
jos gerai. Jei bloga - ismetineja bile kada, o surast nuotekio priezasti
nera paprasta.
Todel kartais zmones deda skersa ir ismeta tas apsaugas.

Rimti elektrikai apsaugu ismest nerekomenduos. Praktiskai - kiek
statistiskai del to nusitrenkia?