Tema: Re: Grindu lyginimas
Autorius: Arvis
Data: 2010-09-23 21:46:08
kur tokius meistrus randat..? cia tie kur grindis daro po 0,3Lt/m2?

lygu turi but, praeik su liniuote 2m ir jei rasi padejes plysi/kalna daugiau
nei kokie 2-3mm tegu lygina per nauja. (skaiciai is lempos :)
maza to kalnai jausis, tai dar linguos vaiksciojant tas laminatas. nebent
tau specefektai patinka.

A.